English   polski  
 

Biblioteka Cyfrowa PIA

English   polski  

Publication

Export metadata

rdf   ris   bibtex

Favourite positions

Tagging
just private
Please login or register to use additional features!

Save this address

  • Add to bookmarks
  • bookmarks

Publication description

Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)

Publication structure:
  • Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego t.9 cz.1 (mapy)
    • Gruszka, Sabina, 2010, Określanie płci mającego narodzić się dziecka na podstawie "korzystnego" wyglądu ciężarnej kobiety / Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Gruszka, Sabina, 2010, Określanie płci mającego narodzić się dziecka na podstawie "niekorzystnego" wyglądu ciężarnej kobiety/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Gruszka, Sabina, 2010, Określanie płci mającego narodzić się dziecka na podstawie plam występujących na skórze ciężarnej kobiety/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Gruszka, Sabina, 2010, Określanie płci mającego narodzić się dziecka na podstawie koloru cery ciężarnej kobiety/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Gruszka, Sabina, 2010, Określanie płci mającego narodzić się dziecka na podstawie braku plam na skórze ciężarnej kobiety/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Gruszka, Sabina, 2010, Mówi się, że dziecko "zabiera urodę matce" podczas ciąży/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Gruszka, Sabina, 2010, Określanie płci mającego narodzić się dziecka na podstawie "okrągłego" brzucha ciężarnej kobiety/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Gruszka, Sabina, 2010, Określanie płci mającego narodzić się dziecka na podstawie 'spiczastego, czubatego' brzucha ciężarnej kobiety/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Gruszka, Sabina, 2010, Określanie płci mającego narodzić się dziecka na podstawie apetytu ciężarnej kobiety/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Gruszka, Sabina, 2010, Określanie płci mającego narodzić się dziecka na podstawie interpretacji snów ciężarnej kobiety/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Zowada, Renata, 2010, Stan cywilny 'babki'/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Zowada, Renata, 2010, 'Babienie' jako zajęcie dziedziczne/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Zowada, Renata, 2010, Jawny lub skryty udział 'babki' przy porodzie/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Zowada, Renata, 2010, Funkcjonowaniw 'babek' w środowisku wiejskim/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Zowada, Renata, 2010, Nazwy na określenie dawnej akuszerki wiejskiej/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Zowada, Renata, 2010, Nazwy czynności odbierania dziecka przez wiejską akuszerkę/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Zowada, Renata, 2010, 'Babka' zrywa mężczyznoom wchodzącym do izby po prorodzie czapki z głów/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Zowada, Renata, 2010, 'Babka' lub inna osoba zakopuje łożysko w domu/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Zowada, Renata, 2010, 'Babka' zakopuje łożysko w domu (poza izbą) lub je spala/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Zowada, Renata, 2010, 'Babka' zakopuje łożysko w budynkach gospodarskich/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Zowada, Renata, 2010, 'Babka' zakopuje łożysko pod progiem lub w pobliżu domu/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Zowada, Renata, 2010, 'Babka' zakopuje łożysko poza domem/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Zowada, Renata, 2010, Zabiegi związane z pępowiną/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Zowada, Renata, 2010, Zakopywanie czepka/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Zowada, Renata, 2010, 'Babka' wykonuje czynności magiczne związane z czepkiem/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Zowada, Renata, 2010, Rodzice dziecka przechowują zasuszony czepek/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Zowada, Renata, 2010, Matka wręcza dziecku zasuszony czepek/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Zowada, Renata, 2010,'Babka' wylewa wodę z pierwszej kąpieli dziecka w pobliżu domu/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Zowada, Renata, 2010, 'Babka' wylewa wodę z pierwszej kąpieli dziecka z dala od domu/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Zowada, Renata, 2010, 'Babka' wykonuje zabiegi magiczne związane z pierwszą kąpielą dziecka/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Zowada, Renata, 2010, 'Babka' lub inna osoba podaje matce dziecko do karmienia/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Zowada, Renata, 2010, 'Babka' pełni rolę gospodyni podczas odwiedzin położnicy po połogu/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Zowada, Renata, 2010, Formy zwracania się 'babki' do rodziców dziecka/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Zowada, Renata, 2010, Formy zwracania się 'babki' do dziecka/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Zowada, Renata, 2010, 'Babka' prosi 'w kumy' lub sama jest zapraszana na matkę chrzestną/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Zowada, Renata, 2010, Funkcje pełnione przez 'babkę' podczas chrztu/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Zowada, Renata, 2010, 'Babka' trudni się odbieraniem dzieci zawodowo lub okolicznościowo/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Zowada, Renata, 2010, Rodzice wynagradzają 'babkę' po okresie połogu/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Zowada, Renata, 2010, Rodzice wynagradzają 'babkę' podczas chrzcin lub w późniejszym okresie/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Diakowska, Edyta, 2010, Porwania lub zamiana dzieci przez demony/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Diakowska, Edyta, 2010, Miejsce i czas porwania lub zamiany dziecka/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Diakowska, Edyta, 2010, Miejsce porwania lub zamiany dziecka w przestrzeni oswojonej/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Diakowska, Edyta, 2010, Demon porywa lub odmienia dzieci w przestrzeni nieoswojonej/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Diakowska, Edyta, 2010, Demon porywa lub odmienia dzieci pozostawione bez opieki/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Diakowska, Edyta, 2010, Okres lub wiek dziecka, kiedy może być porwane lub zamienione/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Diakowska, Edyta, 2010, Nazwy odmieńca/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Diakowska, Edyta, 2010, Nazwa demona, którego główną funkcją jest porywanie lub odmienianie dzieci, I / Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Diakowska, Edyta, 2010, Nazwa demona, którego główną funkcją jest porywanie lub odmienianie dzieci, II/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Diakowska, Edyta, 2010, Nazwa demona, którego funkcją poboczną jest porywanie lub odmienianie dzieci, I/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Diakowska, Edyta, 2010, Nazwa demona, którego funkcją poboczną jest porywanie lub odmienianie dzieci, II/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Kopp, Przemysław, 2010, Nazwy osób trzymających dziecko do chrztu/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Kopp, Przemysław, 2010, Inne nazwy osób trzyamjących dziecko do chrztu/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Kopp, Przemysław, 2010, Jak zwracają się do siebie 'kmotry'? I/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Kopp, Przemysław, 2010, Jak zwracają się do siebie 'kmotry'?II/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Kopp, Przemysław, 2010, Osoby zapraszające 'w kumy'/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Kopp, Przemysław, 2010, Komu grozi odmowa 'zaprosin w kumy'/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Kopp, Przemysław, 2010, Losowy wybór 'kumów'/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Kopp, Przemysław, 2010, Zakaz zapraszania narzeczeństwa i małżeństwa 'w kumy'/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Kopp, Przemysław, 2010, Zakaz zapraszania ciężarnych i dziewcząt z dzieckiem 'w kumy'/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Kopp, Przemysław, 2010, Zakaz zapraszania 'w kumy' rodzsiny i osób znajdujących się w żałobie/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Kopp, Przemysław, 2010, Zakaz zapraszania 'w kumy' osób pechowych/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Kopp, Przemysław, 2010, Rodzice chrzestni stają się spokrewnieni/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Kopp, Przemysław, 2010, Nakaz udzielania sobie wzajemnej pomocy przrz 'kumów' i rodziców dziecka/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Kopp, Przemysław, 2010, Zakaz zawierania małżeństw przez 'kumów'/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Kopp, Przemysław, 2010, Sądzi się, że zawarcie kumostwa kończy wszelkie spory/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Kopp, Przemysław, 2010, Zaprasza się jedną parę rodziców chrzestnych/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Kopp, Przemysław, 2010, Osoby niosące dziecko z domu do kościoła/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Kopp, Przemysław, 2010, Zaprasza się dwie lub więcej rodziców chrzestnych/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Kopp, Przemysław, 2010, Sadzanie rodziców chrzestnych podczas przyjęcia po chrzcie na honorowym miejscu/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Kopp, Przemysław, 2010, Rodzice chrzestni wręczają dziecku symboliczne dary/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Kopp, Przemysław, 2010, Rodzice chrzestni wręczają dziecku płótno i różne części ubioru/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Kopp, Przemysław, 2010, Rodzice chrzestni wręczają dziecku różne przedmioty/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Kopp, Przemysław, 2010, Sadzanie rodziców chrzestnych na honorowym miejscu podczas innych uroczystości/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Kopp, Przemysław, 2010, Zapraszanie rodziców chrzestnych na różne święta/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Kopp, Przemysław, 2010, Dary wręczane rodzicom chrzestnym podczas różnych uroczystości rodzinnych/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Kopp, Przemysław, 2010, Zwyczaj obdarowywania rodziców chrzestnych/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Kopp, Przemysław, 2010, Udział rodziców chrzestnych w religijnym i osobistym życiu dziecka/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Kopp, Przemysław, 2010, Dalsza opieka rodziców chrzestnych nad dzieckiem w zakresie jego postępowania etycznego/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Kopp, Przemysław, 2010, Dalsza opieka rodziców chrzestnych nad dzieckiem w innych kwestiach/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Kopp, Przemysław, 2010, Adopcja dziecka przez rodziców chrzestnych/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Kopp, Przemysław, 2010, Formy zwracania się dziecka do rodziców chrzestnych, I/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Kopp, Przemysław, 2010, Formy zwracania się dziecka do rodziców chrzestnych, II/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)
    • Kopp, Przemysław, 2010, Zobowiązania dzieci wobec rodziców chrzestnych/ Komentarze do Polskiego Atlasu Etnograficznego (mapy)